torsdag, november 11, 2010

Kjip dag!

Har du noen gang hatt en sånn dag hvor alt bare er kjipt? Alt tar for lang tid, du er ikke god nok til noen ting som helst og hodet ditt er et eneste kaos av alt for mange tanker??

En slik dag har jeg hatt idag og det er ikke noe gøy!!! Jeg vet jo at jeg har masse, og mer til å glede meg over men får tenke på det imorgen og komme tilbake med et gledesinnlegg da heller. Dette er ment til å være et "jeg-synes-synd-på-meg-selv"-innlegg for å ha en utblåsning en plass.... Så; ååååhhhh(#/"(%&"(/&/"=)/#="!!!!!!

3 kommentarer:

Astrid med hageflekken sa...

Off off off, e så kjedeligt med sånne dagar!

Håpe dagen i dag blir titusener gonger bedre! :)ska vel kanskje litt te for at an ska bli lika galen som igår? ;)

ha ei flotte jobbehelg!

monica sa...

OFF,kjedelige greier!! Håpe du føle det anderledes i dag og at helga blir flott:-) Skulle vært hjemme nå så kunne jeg kommet med en pose nonstop melkesjokolade og en god komedie;-)Gleder meg til vi bare kan stikke nerom/bortom/oppom til hverandre!!

Randee sa...

JAAA, eg og storglede meg t dåkk flytte hjem her!! :) Ikkje lenge igjen nå!:)))