mandag, august 30, 2010

En overraskende vending

På lørdag ble jeg så overrasket som jeg aldri har blitt før! Jeg hadde blitt spurt om å jobbe og møtte på jobb kl 09 i litt sånn dårlig humør fordi jeg måtte på jobb. Kollegaene mine virket litt stresset og jeg begynte å hjelpe til uten å få rapport. Så blir jeg ropt ut på gangen for å vise Per Eivind hvordan han skal få temperaturmåleren til å fungere (som virker med en gang jeg tar på den) og når jeg da ser opp så står Monica, Åshild og Linn der og peker på meg med et videokamera!!! Det var helt surrealistisk, jeg hadde faktisk ikke tenkt tanken på at det skulle være akkurat den lørdagen jeg skulle få utdrikningslag etter at jeg ble spurt om å jobbe, og sjefene mine skulle virkelig hatt Oscar for sin opptreden!:) Men det var jo en helt fantastisk vending på dagen!!! Og hele dagen var jo bare helt topp fra ende til annen. Vi fikk tatt bilder, testet sangstemmen, spist god mat, hadde rebusløp i Stavanger (som jeg visstnok aldri hadde klart å løse hadde jeg ikke fått hjelp fra mine gode veninner;) ), og hadde masse andre leker som var helt knall!! :)

Så jeg må bare få rekket en spesiell takk til Monica som er min superskjønne, flinke og fantastiske forlover!!!! Takk også til Åshild, Marianne, Anita, Linn, Aina, Kathrine, Stine, Gøril, Helene og S'en! Tusen takk for en strålende dag jeg skal huske med et stort smil om munnen så lenge jeg lever! :)

1 kommentar:

Monica sa...

Du fortjener alt det beste!! Veldig kjekt at du var så fornøyd med dagen:-D Jeg kommer nok aldri til å glemme uttrykket ditt på sykehuset;-) Nå er det bare å glede seg til neste store dag, den STØRSTE, blir fantastisk!!