mandag, januar 22, 2007

Det snør...tiddelibom

I går var jeg på aftenvakt og plutselig ser jeg ut vinduet og det er helt hvitt ute. For førstegang siden jeg kom hjem er det faktisk snø her, og den har ikke regnet vekk heller... enda;) Må si det er utrolig fint når det er sol og blå himmel og snø på bakken!

Siden sist har det ikke skjedd så veldig mye. Jeg har jobbet litt og slappet av litt. På fredag var jeg i jentefest hos Anita og det var jo koselig!! Ellers har jeg også vært på noen kafeturer med både Kathrine og S'en, alltid koselig!

Ikveld skal jeg i 30-årsdag til Ruth, som er søskenbarnet mitt. Så skal jeg på nattevakt, og jeg skal også på nattevakt imorgen før jeg på onsdag klokken 11.16 setter meg på toget til Oslo og satser på en super langhelg der med mye sosialisering:) Gleder meg masse til å treffe alle dere som holder til på østkanten av landet!!

Har ikke så veldig mye mer å berette om, håper alle som leser har det fint!:)

Ingen kommentarer: