søndag, februar 11, 2007

Avreise - igjen

Så var det jammen meg blitt søndag 11 februar, og Knut og jeg skal vende nesen nedover til Brisbane igjen. Det blilr som alltid en lang reise, men dersom jeg har regnet rett er vi fremme etter 34 timers reising. Nesten på dagen 2 måneder har jeg vært hjemme og det har vært skikkelig morro! Jeg har satt utrolig pris på å få tilbringt tid med alle kjente og kjære både her hjemme, i Bergen og i Oslo! Å jobbe litt på SUS igjen har også vært topp, må si jeg liker meg veldig på den avdelingen jeg har jobbet på som jeg også jobbet på i sommer. Kommer vi hjem til sommeren får jeg sannsynligvis jobbe der da også:)

Hvor lenge vi blir vekke nå er et spørsmål jeg har fått utallige ganger, og Knut sikkert enda flere ganger enn meg; kommer dere hjem til sommeren? Det er enda uklart om vi kommer hjem for godt eller om vi blir et år til i Australia, vi må rett og slett bruke litt mer tid på å finne utav det.

Når vi kommer ned til Brisbane nå er "svigers" på plass i leiligheten, de har lånt den til ferie og kost seg på Cathedral place. Vi skal tilbringe et par dager med dem, og så drar de og samme dag kommer Monica og Erlend ned. Så dette blir jo bare utrolig gøy start på oppholdet:)

Ellers er det jo morsdag idag, så gratulerer så mye til alle mødre:)

Ingen kommentarer: