fredag, februar 16, 2007

Fremme i "Den 7 himmel"

Tirsdag landet vi (Knut og jeg) igjen i Brisbane og ble møtt av Rigmor og Erik på flyplassen. Vi dro tilbake til leiligheten og hadde en avslappende dag, Erik laget pannekaker til oss til lunsj, og Rigmor laget pizza til middag:)Rigmor og Erik har jo vært her i fem uker nå og de har gitt leiligheten vår et nytt navn, Den 7 himmel, som jo passer veldig godt siden den ligger i 7 etasje:)

På onsdag dro vi en tur til Ikea siden Knut og jeg hadde funnet ut vi ville ha nye gardiner til leiligheten. På Ikea fant vi nye gardiner, et par puter til sofaen, nytt stuebord, to te-lyslykter til balkongen og jeg fikk et "tre" til å henge smykker på. Tusen takk Rigmor og Erik!!:) Så nå er leiligheten vår så fin at!!! Jeg er storfønøyd og syns det er kjempekoselig her!:)

Igår ruslet Knut og jeg litt rundt i byen så gikk vi hjem og tok et avslappende bad i boblebadet, her kom også Rigmor og Erik ned. På kvelden grillet vi kjøtt og hadde fløtegratinerte poteter, NAM!

Idag har vi kjørt Rigmor og Erik til flyplassen og de skal videre på reisen sin. Det har vært skikkelig koselig å få et par dager med dem her nede!!! Og jeg håper dere får det like bra som dere har hatt det her på resten av reisen:) Fortsatt god tur!
Ikveld skal vi ut til flyplassen igjen, denne gangen skal vi ta imot Monica og Erlend så det blir jo skikkelig morro!!:) Er alltid gøyere å ta imot folk enn å si ha det!

Håper bare været tar seg litt opp, det er 28 grader så temperaturen er der, men det er overskyet og regnbyger, er meldt slik i hvert fall frem til mandag, men vi får se, kanskje det snur. Håper alle har det bra!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei vennen!
Må si at eg åg syns det har vært kjempekjtk å ha deg hjemme såpass lenge denne julen! Savne deg litt her i sandnes nå.. Du må hilse så mye t erlend og monica, håpe dåkk får to kjempefine uker :)
Masse klem fra Anni

Anonym sa...

Altså: du har nesten ikkje lov å klaga når der e 28 grader.....
Godt du kom vel hjem:)

Randee sa...

WEE:) To kommentarer! Nei, har vel kanskje ikkje så stor klagerett når der e 28 grade, e ganske digg!