torsdag, mars 01, 2007

Hverdagen er på vei igjen

Nå var det litt for lenge siden sist oppdatering! Sist jeg skrev hadde Rigmor og Erik akkurat dratt og Monica og Erlend kom samme kveld. Vi fikk 10 gøye dager sammen, og vi har vært i AUstralia Zoo, dagstur til Byron Bay, på DFO (kjøpesenter), drukket kaffe på Mount Coo-Tha og slappet mye av. Dessverre for Monica og Erlend har det vært mye overskyet og til tider regnbyger så det ble ikke så godt solevær, men dagen i Byron Bay ga oss alle nok sol og vi ble alle solbrente;) Tirsdag som var var det på tide med et nytt farvel, og denne gangen var det Monica og Erlend som ble kjørt til flyplassen. Jeg må si som sist gang, det er alltid gøyere å si "Velkommen" enn "Ha det"!

Mandag den 19 februar hadde Knut og jeg vært sammen i hele 7 år og dette feiret vi med å gå ut å spise på Garuva. Her hadde vi et veldig koselig måltid, og jeg må innrømme at jeg elsker den restauranten. Det er en rolig setting hvor man sitter på golvet og enten man er to eller 10 så føler man at man har restauranten for seg selv for det henger "gardiner" oppe rundt hvert bord så man sitter inne i sitt eget avlukke på en måte. Veldig stilig! Jeg må jo også si at jeg har hatt 7 flotte år med Knut, og at jeg har det som "plommen i egget", elsker deg!:) Takk for at vi har det så fint sammen!

Ellers så er jeg jo sekretær i NorSK. Så det har betydd litt arbeid nå de siste ukene. Vi har hatt planleggingsmøter, og denne uken har det vært Market Days rundt på campusene hvor vi har hatt en "stand" for å verve nye medlemmer. Vi har også begynt å få gang på pubcrawlen som arrangeres neste torsdag. Alltid mye som skal ordnes når det er nytt semester og nytt styre.
Så der skal jeg på møte igjen idag:)

I dag har jeg vært på Brisbane Private Hospital og på St Andrews War Memorial Hospital og spurt om de tilfeldigvis trenger sykepleiere. De var begge positive og jeg får svar i morgen eller på mandag. Registreringen min som sykepleier gikk endelig igjennom sist torsdag, ca 6 måneder etter jeg søkte, så nå kan jeg jobbe som sykepleier her i Brisbane :)

Håper alle har det bra!!!

Ingen kommentarer: