fredag, mars 16, 2007

Avgjørelse er tatt:)

Det har ikke skjedd så forferdelig mye siden sist, men jeg tenkte jeg kunne ta en liten oppdatering.
Denne uken har jeg hatt to ettermiddagsvakter og skal ha min tredje i dag, så tror jeg jeg tar helg. Har litt lyst å dra til stranda imorgen. Fikk veldig fint solevær sist søndag. Og i tillegg til å slappe av med bassenget her var vi og grillet lunsj hos James, Spiste middag på Down Under Bar med Anders og Benedicte og så plukket Peder og Viviana oss opp og vi dro til Three Monkeys i West End og spiste kake og drakk kaffe. Veldig kjekt!

Ukedagene denne uken har ikke vært så begivenhetsrike egentlig. Jeg kan jo fortelle at jeg fortsatt kjemper mot mauren. Er en stund siden vi har observert motstand på kjøkkenet, men på soverommet er de fortsatt. Nå har jeg strødd babypulver mellom dørkarmen fra soverommet til stua, så jeg håper de holder seg der inne i hvert fall! Så har jeg lagt ut nye ladninger med Ant Rid og en stor del har bitt på, så nå håper jeg de tar det med seg "hjem", sprer det til hele hiet sitt og dør. Men jeg er ikke for optimistisk:( Men, som Knut sier, det kunne vært værre.

Som sagt har jeg hatt to kveldsvakter på sykehuset og skal ha min tredje idag, og det går greit nok. Så lenge jeg tjener penger til livets opphold så er det det viktigste.

Ellers kan jeg jo meddele at Knut og jeg har bestemt oss for hva vi gjør til sommeren. Vi skal flytte hjem til Sandnes i hvert fall for et år. Så får vi se om vi drar til statene og studerer, eller om vi sparer til en lengre ferie og drar på Roadtrip i USA, eller jobber i et eller annet skitrekk en sesong. Nå blir det i hvert fall en liten stund i Sandnes. Skal jo bli kjekt det, selv om det er slik Knut påpeker i sitt Daim-innlegg, kino koster 100kr, øl 60 og det regner mye. Men, jeg håper og tror det blir bra og flytte hjem igjen:) Tror vi kommer hjem 26 juni eller no.

Ha en fin helg da folkens:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skal bli kjempekjekt å se dere i Sandnes til sommeren.
Godt at det minker på mauren, ikke noe koselig å ha de på soverommet nei....Nyt ettersommeren i Brisbane og ha ei koselige helg.

Anonym sa...

Heisann :) så kanskje eg får sett deg i sommer igjen då ;) begynne jo å bli ei stonn siden nå..hadde våre kjekt å hooka up :P Klem fra Gøril

Randee sa...

Gøril: Ja sist me traff kverandre va vel i påsken i fjor? Så det må me jo få t:)

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅ,så gøy å få deg litt nærmare ijen,d glede eg meg t!!! Litt lettare å besøka kverandre mellom sandnes og oslo;-) Lykke t vidare me maurå,hørres ut som du jer di enn go kamp!!!
Glae i deg vennen:)