tirsdag, mars 20, 2007

Everyday life

Helgen ble ikke så begivenhetsrik som vi hadde planlagt. Jeg hadde store drømmer om å dra til stranda, men Knut hadde en fremføring hengendes over seg og han samarbeidet med to andre som byttet om på møtetider X antall ganger. Men, siden vi bor på et "resort" har vi jo vår egen private, lille strand, så vi nøt sola på den. Tror vi hadde blå himmel og sikkert 35 grader både lørdag og søndag. På lørdagskvelden hadde vi en rolig kveld og gikk på kino med Marianne, Bjørn og Pål. Vi så The good german, grei nok.

Igår, mandag, var vi på norsk-møte og så var Anders, Benedicte og Pål her og grillet, er alltid koselig å grille sammen med venner:)

Så kan jeg jo fortelle at jeg har mailet med sykehuset hjemme, og får jobbe der i sommer i hvert fall, så får vi se hva de har å tilby etter ferien er over. Et vikariat hadde jo passet meg veldig fint!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oooh, kjenne eg savna cathedral place når du snakke om den privata strandå! :) 35 grade å sol begynne åg snart å hørras bra ut nå som skisesongen går mot ein slutt. Må kosa dåkk der nere, bler bra å få dåkk t norge i gjen!

Anonym sa...

Resort-stranda er jo bare fantastisk herlig. Skulle ønske vi hadde den her utenfor vår bolig, og også den samme, herlige tempraturen. Det er meldt fint vær til helgen, vi drar til Sirdalen og nyter snø og sol og rolige dager på hytta til Randi og Harald.
Hvordan går det med mauren, har de forlatt leiligheten?
Klem Rigmor**

Randee sa...

Rigmor: Skjønner hva du mener, men så er ikke solastranda så langt vekke heldigvis. Godt for de ti sommerdagene vi har i året;) Når det gjelder mauren er den her enda. Jeg har stengt av litt flere plasser hvor de kommer opp men..hadde mistet en liten bit mat på teppe her en kveld, og dagen etter var det flust av dem, så de har ikke flyttet enda.. Vi sprayet de vi så me bugspray og støvsugde dem opp...