søndag, mars 25, 2007

Minigolf og grilling

Når fredagen kom denne uken var jeg klar som et egg for å gjøre noe gøy siden jeg hadde jobbet de tre kveldene i forveien. Jeg sluttet jobb klokken 15.00 og skyndtet meg til byen slik at jeg kunne kjøpe Borat til Knut, en liten fredagsoverraskelse. Så bar turen hjem og jeg sovnet i sofaen i halv-annen time mens Knut var på fotballtrening. Når han kom hjem fant vi ut at vi skulle gå til byen å spise middag. Vi endte opp på Jojo's i Queen street sammen med Pål, og her hadde vi en koselig middag. Stoppet en liten tur innom DUB på veien hjem. Når Knut og jeg kom hjem så vi siste episode vi hadde av Lost. Må si at jeg begynner å bli litt lei. De kommer jo aldri noen vei! Men, man må jo følge med å se hva som er plottet når man har sett så lenge.

Igår, lørdag, dro Knut, Pål og meg selv for å spille minigolf. 18 hulls-bane. Jeg tapte jo selvfølgelig, men morro var det uansett. På kvelden gikk vi bort til Marianne og Bjørn og grillet, det ble en veldig kjekk kveld:)

I dag har vi så langt gjort fint lite. Kanskje vi finner på noe ikveld, får se. Jeg har vært dårlig til å ta bilder i det siste, men tenkte jeg kunne legge med et bilde hvor jeg har på meg jobb-klærne jeg bruker her nede. Er en smule annerledes ifra den hvite sykehuskledningen vi har hjemme:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det va ei søte jenta på bildet det! :)

Anonym sa...

Stiligt jobbantrekk då:-) Tusen tusen takk for pakke i posten idag,blei kjempegla!!Va utroli fint:-) Du e snille du!! Ha ei fine uka bestis!
Store klem

Anonym sa...

Heisann Randi.
Så flott antrekk til jobb da...
Minner ikke mye om sykepleierene her nei..
Men busssjåførene går jo også i shorts da- i Brisbane.
Vi har kommet hjem fra Sirdalen idag, der var godt med snø, og ihelgen skinte solen fra blå himmel. De har meldt fint vær hele uken, så vi får bare nyte det..