søndag, april 22, 2007

Effektiv dag..

Det har ikke skjedd så mye nytt, men jeg tenkte å skrive noen ord for det om. Sist uke gikk med til å jobbe, og å selge billetter til Party Cruiset NorSK arrangerer på tirsdag.

På fredag var jeg så keen på å gå å spise på Garuva og vi fikk med oss en liten gjeng. Var koselig:)
Lørdag sullet Knut og jeg litt rundt, var blandt annet og vasket bilen. Det trengtes fant vi ut. På kvelden var vi å så The perfect stranger på Southbank med Marianne og Bjørn. Litt jalla film egentlig, får ikke så veldig høyt terningskast av meg;)

Idag har vi vært skikkelig effektive. Vi har vært på søppeldynga med litt forskjellig boss fra balkongen, sjekket olje, kjølevæske og trykk i dekkene på bilen, og så har vi ryddet og styrt i leiligheten for han som skal selge leiligheten vår kommer imorgen. Det betydde også at vi måtte støvsuge opp alt bebypudderet jeg hadde strødd ut, så håper ikke det kommer masse maur tilbake nå. Før jeg legger meg ikveld er også planen og bake en ny ladning grove frokostbrød.

Været har vært strålende denne uken, synd jeg ikke har fått utnyttet det mer, men sånn er det når man har ansvar og opfylle. Er jo jobben som gjør at jeg kan ha det gøy på fritiden min:)

Legger ut noen bilder også:) Stua vår, så kan du se bildet vi kjøpte for 75 kroner på
IKEA Magnus;)
Middag på Garuva; Pål, Marianna, Kristian og Kristine.
Middag på Grauva; Meg, Knut, Bjørn og Marianne.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kjekt me nytt innlegg her inne:)

Stuå ser jo heilt forvandla ud i forhold t kossen ann va når me va på besøk.. Leste jo at dåkke hadde gjort ein del, men hallo ? =)

Va d forresten meg du sikta t me det bildet? Har eg sagt noge om IKEA bilde elle noge? Elle va d ett ekstra tøft bilde?

Legg ud bare ett bilde av bilde i tilfelle! :)

Glede meg t dåkke komme hjem åg eg!

Hils Knut!

Randee sa...

Hei:) Du ittelyste jo et bilde av bilde når eg skreiv at me hadde våre på IKEA;) Tenkte eg konne legga ut et bilde av stuå med bilde hengandes på veggen så du fekk et bedre inntrykk. Me har forandra litt ja, prøvd å få en mer gjennomført stil. Me glede oss masse t å komma hjem og!!!:)

Anonym sa...

Hei vennen :) Kjekt å lesa en liten oppdatering fra deg, og å se bilder. Glede meg masse til å få deg hjem igjen eg!

Klem fra Anita

Anonym sa...

Eg må sei meg enige me Magnus, stuå ser ganske annerledes ud enn ka den gjorde når eg va på besøk. Forandra te det positiva vil eg sei. Får håba det går bra me salg av leiligheten!

Anonym sa...

Kjekt å se bilder. Litt vanskelig å se hvordan det nye bildet i stuen så ut. Hvor i Brisbane ligger resturanten Garuva? Klem.

Randee sa...

Heisann anonym:) Har du et navn?;) garuva ligger i Valley i Wickham street, skikkelig bra plass! Vet en ikke ser bildet så godt, men tenkte at slik fikk jeg vist stua og. -klem

Anonym sa...

Heisann Randi.
Den anonyme var meg :).
Titter litt på internett innimellom maling av taket i bakgangen. Alt er tømt der nå, og på fredag kommer Morten for å fixe en vegg, og deretter skal det males med cappucino-farge. Tror det blir bra og mye lysere.Ha en koselig helg.