onsdag, april 04, 2007

Klokken er to og jeg har akkurat spist frokost. Hadde senvakt igår, og selvfølgelig hadde de for lite folk på nattevakten så jeg sa ja til å gå dobbelt. Etter 17 timer på jobb var det deilig å gå hjem å legge seg:) Bonusen er at jeg får fri ikveld, når jeg egentlig skulle hatt senvakt, så da kan jeg finne på noe gøy!

I helgen som var var jeg å kikket i byen på lørdagen sammen med Marianne. Jeg shoppet litt på Diva som er en smykkebutikk, fikk to smykker, to armbånd og et par øredobber for rundt 170 kroner, det er ikke gale:) På lørdagskvelden var jeg borte hos Marianne hvor vi hadde et lite jentevorspiel og gikk en tur ut i Valley, var gøy det!

Søndag dro vi ut til IKEA slik at Knut kunne få kjøttboller til middag, og så fant vi et nytt stort bilde til stuen for 75 kroner, tror Knut er veldig fonøyd med det kjøpet. En liten tur i kiosken for å kjøpe Daim og sjokolade ble det også;)

Syns jeg har lagt ut litt lite bilder på siden min i det siste, så tenkte jeg skulle legge ut litt forskjellige bilder:

Søte lille Rex som mor og far fikk i februar.
Synnøve, Marianne og meg når jeg var i Bergen før jul:)
Knut og jeg gikk tur rundt Stokkelandsvannet
i januar.
Verena, Kristine, Karina og Marianne, jentene jeg skal til
Melbourne med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kult me bilder ja :) Savna ett bilde av bilde dåkk sjypte på ikea då men.

E forresten store Rex døe? Elle ville di bare ha ein honn t ?

Randee sa...

Magnus: hehe, kanskje der komme et bilde av bilde, ska se om eg får tatt et;) Når det gjelde store Rex så måtte de "ta" han i august 2005 for han va så syk. Så fekk de ny hund i fjor juli som hette Bell, men han døde itte ei ulykka i januar/februar, så syns mor det va så trist at hu ville ha en nye me en gang... Der står om Bell i innlegget; Hvil i fred Bell..