tirsdag, mars 09, 2010

Ting tar tid

Nå var det en stund siden jag har skrevet så kan skrive en liten update. Siden sist har det gått litt i bryllupsplanlegging og vi har en del på plass, i hvert fall kirke og lokale. Så må vi finne fotograf, så dersom noen har et godt tips er det bare å komme med det. Vi vil ha en fotograf som følger oss hele dagen og tar øyeblikksbilder, skikkelig "Kodak-moments". Jeg har nemlig forelsket meg i Henrik Kreilisheim sine bryllupsbilder og ønsker det samme for dagen min men har ikke råd til å leie ham så da må vi finne noen andre;) Så bare kom med tips dersom du har noen.

Ellers så går vi å venter på at Øster Hus skal søke om igangsettelse på huset vårt, tror alle underleverandører har levert inn papirene sine nå, så nå må det snart skje noe snart!! Vi er lei av å vente! Hehe, neida, det går jo bra, men skal bli kjekt å få vårt eget hus.

Dagene har gått til jobb i det siste, har jobbet to helger på rappen nå så nå ser jeg frem til frihelg:) Bare en nattevakt og en kontordag igjen.

2 kommentarer:

monica sa...

Åhh,då kan det jo ishe ver lenge t dåkk bjunne å grava....kanskje det skjer någe t me komme hjem i påsken;-)D nærme seg jo veldig at d skjer någe vertfall!!
Hb du får tak i enn fotograf sånn som du ønske:-)Ska gi deg lyd med enn gang viss eg hørre någe fra någen;-) ellers glede eg med veeeeldig t å se deg om någen uker!!!!

Randee sa...

Oh, ja, eg glede meg t å se deg og!!:) Bler kjekt å se koss du e på håret og! Hadde vært knall og vært komt igang t påske, men eg tippe heller på itte påske (har lert å ikkje ver for optimistiske akkurat i denne saken;) ).
Ha en fin dag snuppa!!