onsdag, mars 31, 2010

Det som må bookes er i boks :)

Da er det som må bookes lenge i forveien til bryllupet i boks:) Gjorde siste bookingen idag. Med det som må bookes mener jeg, kirke, lokale, fotograf og frisør. Selvfølgelig er det en del igjen å fikse enda, men vi har god tid og det er ikke noe som kan bli "opp-booket". :) Må si det kribler litt i magen når jeg tenker på det, og selv om det er langt vekke gleder jeg meg veldig!!

Frisøren ble booket idag da jeg prøvde den nye salongen "Made in heaven" som har åpnet i Sandnes. Her driver to kjekke jenter som har vært lenge i Modern design sin egen frisørsalong som åpnet nå nylig. Jeg ble så fornøyd og synes jeg gikk så godt over ens med frisøren at de er booket til 16 oktober :) Så det blir nok min frisør fremover! Jeg har vært en jente som har hoppet rundt til frisører så nå skal det bli godt å "lande" en plass!

Ellers er det jo påske og jeg har gått amok i påskemarsipan idag, NAM;) Senere skal jeg se film med Helene og Katie og nyte et glas vin i sofakroken.

Og så gleder jeg meg som en liten unge til å treffe dere som er hjemme på ferie!!:)

7 kommentarer:

Merete sa...

Hei!

Kom ved en tilfeldighet over bloggen din når jeg drev å kikket på nett etter frisører i Sandnes hvor jeg kan ordne hår og sminke i forbindelse med bryllup.

Vurderer å gå til Made in Heaven, og ser at du er veldig fornøyd med de! Kan du si litt om hvordan det var når du var og klippet deg der? Når skal du ha prøvetime? Vet du om det er inkludert i prisene de oppgir?

Her var det mange spørsmål på en gang, håper du har tid og lyst til å svare :) Gifter meg en uke før deg, 9. oktober!

Merete

Merete sa...

Kom plutselig på at det var et par ting til jeg lurte på, hehe. Skal du til hun som heter Hilde eller Mette? Vet du om de har eget rom du sitter i, slik at du også kan ta på deg kjolen der? :)

Randee sa...

Heisann Merete:) Så koselig at du kom innom på bloggen min da! Og så kjekt at du er oppi de samme koselige forberedelsene jeg er oppi! Når det gjelder Made in heaven så må jeg si at jeg har bare vært der en gang og fikk klippet og stripet håret hos Mette, men var veldig fornøyd med service og holdningene jeg møtte og bestemte meg derfor med en gang og booke time for bryllupsdagen!

Når det gjelder prøvetime har jeg bare gått utifra at det er inkludert i prisen, men har ikke spurt om det. Får høre med dem neste gang jeg er der. Når det gjelder pris så tar de ifra 2 500 og oppover for sminke og styling på hår. Når det gjelder eget rom så snakket de om når jeg var der at de prøvde å ikke ta inn andre kunder den dagen de hadde brud, slik at en fikk salongen for seg selv... Når det gjelder hvor en kan skifte er det er avlukke hvor de har vaskene som kan passe til dette formålet, usikker på om de har et annet rom.

Og så må jeg jo si til kommentaren på det andre innlegget at jeg er enig i at Miranda hadde god service, Agape derimot var ikke bra..

Håper dette var til noe hjelp :) Hvordan skal dere feire dagen viss jeg får spørre?

Ha en flott dag!

Unknown sa...

Høres ut som bra opplegg på Made in Heaven, og en del billigere enn de andre jeg har vært i kontakt med ser det ut for. Har sendt mail til diverse frisører, og ser ut som om prisene ligger fra 3500 til 4000 hos de jeg har fått pris fra..

Jeg var ikke på agape, var kun på en salong og det var Miranda. Bra jeg valgte den, og ikke agape da ;) Bor ikke i Sandnes, men er derfra, så derfor var det greit å kun gå til en salong når jeg først skulle hjem for å se etter kjole!

Vi skal ha vielse i Høyland kirke, og festen på Sola Strand Hotel etterpå. Blir (forhåpentligvis:D) stort brylup, med ca 95 inviterte gjester. Dere da?

Merete sa...

Hmm, her har det visst skjedd noe rart, siste kommentar var fra meg!

Randee sa...

Hei igjen:)

Vi skal nok feire ganske så likt dere, 90-100 gjester, vielse i Høiland kirke og fest på Jæren Hotell ;)

Lykke til videre med forberedelsene da!

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg