onsdag, september 09, 2009

Lite energi

Den siste uka har jeg hatt utrolig lite energi, tror det er en kombinasjon av mye jobb og veksling mellom nattevakter og dagvakter. Menmen, får begynne å ta tran og se det kommer seg:) Har heller ikke klart å følge opp treningen, men får begynne på nytt imorgen.

Idag var vi på åpningen av Kinokino, noe jeg egentlig har gledet meg til, men må si jeg ble litt skuffet; lokalene var fine, musikkinnslaget med Kaada var kult, og talene var bra, men så avsluttet de med en performance som ble litt for "smal" for meg, og jeg tror det var mange som synes det samme. Føler det var en performance som passet for de som er veldig interresert i kunst og da av det spesielle slaget. Det som var dumt var at dette var åpningen, og dersom det er slik kunst kinokino skal holde på med blir ikke jeg noen hyppig gjest. Føler det var litt mot sin hensikt å ha et så spesielt innslag på åpningsseremonien da det kanskje var mange nysgjerrige der som liker noe nytt og kunst, men dersom de har det slik som meg så mistet de også litt av interressen når de måtte sitte å se på en jente som tuslet frem og tilbake på scenen med en hvit skjerm og litt musikk i bakgrunnen, uten noe budskap eller underholdningsverdi. Hadde håpet kinokino ikke ville satse så "smalt"....

Til helga drar vi til Oslo, blir morro. Skal i konfirmasjon i Asker på søndagen, og håper og treffe mange kjente i oslo før det:) 

3 kommentarer:

Monica sa...

Eg glede meg MASSE t du komme!!!!! Ka e dette her kinokino som dåkk va på? Hb du har hatt enn bra kontordag idag. Ses snart honey:-)

Randee sa...

Kinokino e et nytt kulturtilbud som har åpna i gamle sandnes kino, som ska visa filmer og annen uttrykk for kunst. Eg og glede meg t oslo og få se deg igjen:) tippe du e brune og goe og;) snakkes snart snuppa!

Monica sa...

OKi,så gøy me någe nytt då:-)D kan jo bli litt spennane då.Off,føle jo heila skille eg hadde jobba opp e nesten borte nå,forsvinne litt for fort når en ishe får vedlikeholdt d her hjemma:-( Men eg fekk nyta fargen litt vertfall;-)Ses veldig snart