mandag, februar 15, 2010

Da var jobhelgen over. Det ble en hektisk start på fredag, men det har roet seg over helgen og vakten igår var rolig og grei. 

I dag har jeg en superslakk dag da dette er min "søndag", dog må jeg inn på møte fra 14-15.30 men det får vel gå greit. Etter det blir det vel å dra hjem å lage middag til min kjære:)

I kveld har jeg booket time på Elixia power bare for at jeg skal føle presset for å måtte gå. Treningen har lidd siden før jul så nå må jeg ta et krafttak for å komme meg på trening 3 ganger i uken igjen. Det skal jo gjøre underverker både for skjelettet og hjertet å holde seg i aktivitet så da må man vel gjøre litt egeninnsats så man klarer å styre unna noen av de sykdommene som kan ramme en. 

I dag så jeg bilde av snøklokker på Stavanger Aftenblad sine nettsider, men i samme artikkel stod det også at dette ikke måtte tas som noe tegn på at våren var i anmarsj. Men jeg syntes det var litt koselig allikevel, har jo vokst opp på en gård hvor det fantes hvite tepper av snøklokker i enkelte hjørner så har koselige minner med de små, søte blomstene:) Og jeg tillater meg å lengte litt etter våren selv om den kanskje ikke kommer i neste uke;)

I morgen er det prosjekteringsmøte på Øster Hus, så jeg håper de kan gjøre en kjapp og effektiv jobb med papirarbeidet slik at de kan søke om igangsettelse innen kort tid!!! Det er nesten så jeg er klar til å spa opp den tomta med en spade i mine egne hender så klar er jeg!!:) Men jeg er veldig glad for at min kjære far og gode onkel skal ta seg av den saken, tror det vil gå litt fortere;)

Ha en fantastisk mandag!!

Ingen kommentarer: