tirsdag, februar 02, 2010

Voksende byggemodus

Nå begynner jeg sakte med sikkert å komme i byggemodus igjen. Har idag vært hos Norema og plukket ut hele kjøkkenet slik at der kommer det kontrakt og så har jeg sittet å lest på noen av papirene som det var lenge siden jeg har lest. Er rart hvor mye man glemmer på et halvt års stillstand. For eksempel om de inkluderte punktene var trukket i fra elektrikerregingen eller ei, eller om vi har valgt sånn og sånn. Så fikk vi oss også en overraskelse med at Øster Hus mener at det er kjerneisolert grunnmur som er best, og vi hadde fått tilbud på grunnmur med ytre isolasjon så nå må vi få nytt pristilbud ifra de som skal lage grunnmuren vår. Håper ikke det blir så veldig mye dyrere!

Tenkte jeg kunne legge ut tegningene av badene slik de ser ut i programmet, viser i hvert fall baderomsmøblementet, men er feil badekar og fliser. Skal også legge ut kjøkkentegningene når jeg får dem:)

Hovedfamiliebadet:)

Dette er gjestetoalettet nede ved hovedinngangen. Skal ikke montere opp dusj her. 

3 kommentarer:

Monica sa...

Oi,så bra.Det ser jo veldig fint ut,kjempestilig møblement:-)Sikkert litt gøy å finna fram alle domkumentå igjen nå som du vett at det ishe e så langt unna!

Lars sa...

Konge. Kaffarett bad blir mitt?

Randee sa...

Monica: Veldig kjekt å begynna "på" igjen;)

Lars: du får dela bad me oss siden der ikkje e dusj på det eina;)