mandag, september 20, 2010

Avslappende helg i Tigerstaden

I helgen hadde vi en avslappende helg i Tigerstaden. Vi reiste over for å besøke Knut sin Bestemor i Hønefoss og for å treffe venner som bor i Oslo. Det ble en avslappende helg hvor vi satt ute i sola hos Bestemor på fredagen, tuslet rundt i Oslo på lørdagen, spiste god mat i gode venners lag på lørdags kveld og så fikk vi også treffe Marianne og Bjørn, som vi ikke hadde sett på lenge, på søndags morgen. Så satte vi kursen hjemover. Er herlig å ha en avslappende helg sammen med forloveden min og vennene våre:)

I dag har jeg vært å hentet gifteringene våre, så nå er de klare til å tas i bruk. Tenk at det er mindre enn 4 uker til vi gifter oss! På en måte virker det lenge til og på en måte er det jo snart!! Guri som jeg gleder meg, kan kjenne sommerfugler i magen når jeg tenker på det nå:)

Huset vårt kommer til å stå stille frem til slutten av måneden da snekkerne er ute på et annet oppdrag, men skal vise dere bilder av huset for å vise hvor langt det har kommet.


Huset vårt med vinduer


Vakre Monica og Erlend


Koooselig middag i gode venners lag:))


Go'gutten min!

1 kommentar:

Astrid med hageflekken sa...

oi, vinduer og vegger! Det begynne virkelig å ligna på nåke nå! :)

Fira uker igjen, ja. Skjønne godt at du e spente! Glede meg te å sjå deg som nydelige brud.