søndag, september 26, 2010

Denne uka har jeg bare jobbet 3 dager, og det var skikkelig herlig!! Da kunne jeg bruke fredagen til å få nye striper i håret (hadde jo en solid ettervekst) og fikk også hjulpet mormor og handle. På kvelden var vi og spiste pizza og så på fredagsunderholdningen hos Erling og Ragnhild, veldig koselig!

I går var vi å så Armadillo på kino. En sterk film som bør sees synes jeg. Tror ikke jeg sier så mye mer enn det, men den setter tanker og følelser i sving!

I dag er det tredje siste hjemmekamp for Sandnes Ulf, krysser fingrene for at de kan vinne slik at siste del av sesongen blir litt mindre spennende. Jeg må innrømme at jeg gleder meg litt til sesongslutt av egoistiske grunner. Jeg jobber jo tredjehver helg og Knut annenhver søndag så det blir få frisøndager i lag, og da får vi ikke utnyttet sånne fine søndager som den vi har idag. Men, ikke lenge igjen nå;) Nå skal vi se om vi får gjort noe gøy før han går på stadion i 14.00-tiden og jeg følger etter i 15.00tiden.

Ha en strålende søndag:)

Ingen kommentarer: