mandag, januar 31, 2011

Heerlig helg:)

Det har vært en herlig helg i Bergen:) Jeg har bare kost meg og slappet av, skikkelig deilig. Var kjekt å treffe Marianne og Conny igjen og mimre om gamle dager!

I dag har eg vært på jobb. Greit det. Holder på å ordne det slik at jeg ikke jobber 25% som divisjonsverneombud lenger, så da ser det ut som jeg kommet til å jakte etter ekstravakter i fra mars av. Håper det går greit å jobbe meg opp 5 ekstravakter i måneden.

Etter jobb svippet jeg innom Living en tur og falt enda mer for det solide tre-bordet som det var bilde av i forrige innleg. Kan godt være at vi sikrer oss det i nær fremtid:) Jeg var også innom Interiørgiganten og bladde gjennom x antall tapetbøker og lånte med meg to hjem. Har funnet et mulig alternativ til stuen, lysegrå med litt "metallic"-look. Vi får se. Var innom huset igår slik at Knut kunne se da han ikke har sett det med rominndelingen. Det førte til at vi bare gleder oss noe enormt til det er ferdig, skal bli så vannvittig gøy:)) Bare jeg er flink nok med innredningen slik at det blir fint;)
Ser ut som det kanskje bare blir maling i gangen i første omgang, så får vi bodd oss litt til. Det burde jo være lett å henge opp noen lengder ved en senere annledninge dersom vi vil? Når det bare er på en vegg?

Ha en fin uke da folkens:)

2 kommentarer:

Ståle sa...

Jo, takk for besøge...

Randee sa...

Det va veldig kjekt å se kor dåkk bor:) Tusen takk for knallgode vafler:)