torsdag, januar 20, 2011

Hm...

Når to personer uavhengig av hverandre spør meg rett etter hverandre hvorfor jeg ikke blogger lenger, er det da et tegn på at jeg skal ta opp denne aktiviteten? Jeg kan gjøre et siste forsøk! Nå er det vel ikke mange ukenen (eller månedene) til vi kan begynne å tenke på innredning av hus og da er det jo kjekt med en blogg :)

Siden sist har det vært jul. Det ble en kjedelig uten mye julestemning. Eller det vil si, julaften var selvsagt koselig. Men så ble det litt sykdom og ligging på sofaen så vi mistet det som var av julefølelse!

Uansett, nå er 2011 her med nye blanke dager som kan fylles med det vi ønsker! Til nå har det gått mest i jobb og avslapping. Jeg har prøvd meg på noen pilates-timer da jeg fortsatt ikke kan trene noe særlig, men må innrømme at jeg ikke får samme godfølelsen etter en pilates-time som etter en spinning eller styrketime. Vet jo at det er bra for meg, men liker følelsen av å presse meg til det jeg klarer også! :)Men, satser på at jeg kan gjenoppta treningen i mars, for da har jeg vært på Haukeland og forhåpentligvis fikset problemet mitt:)

Huset går SAKTE fremover synes vi! Rørleggerne er ferdige så langt, elektrikerne tror vi er ferdige så langt de kan, og nå holder tømrerne på å sette opp gipsplater. Så det nærmer seg overtakelse for maling og parkett, men vi mangler fortsatt balkong, halvtak over inngangsdørene og panner på taket. Men, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)

Nå skal jeg ut på Nyttårsbordkomite-møte, hvor vi skal spikre de siste detaljene før festen på lørdag. Blir morro det!

Ha en fin dag, skulle det være noen som leser dette??? ;)

5 kommentarer:

Monica sa...

JA!!!!! Jeg ble så glad når jeg som vanlig sjekket innom siden din og plutselig så et nytt innlegg;-) Kjempegøy at du er i gang igjen! Jeg håper du fortsetter å oppdatere fremover, hvertfall til april:-D Er helt sikker på at det er flere enn meg som liker å følge med på bloggen din!!
Håper dere får en strålende flott dag på lørdag og at alt går som dere har planlagt. Ha ei flott helg bestis:-)

Knut sa...

Alltid kjekt å lesa om live ditt! :)

Rigmor sa...

Kjekt at du blogger igjen. Vi er nok mange som sjekker siden, så vi må bli litt flinkere å kommentere :)

Marianne sa...

Hurra! Endelig et innlegg fra deg ;) Jeg sliter med å finne tid til å skrive på bloggen vår, men har alltids tid til å sjekke om andre skriver noe spennende, og nå synes jeg det var lenge siden sist Randi! Klem

Randee sa...

Så koselig å høre fra dere, er imponert at dere sjekker siden når det er så lenge siden jeg hadde oppdatert :) Marianne, er stadig inne og sjekker siden deres men den har stått stille en stund, ikke på tide med noen bilder av nyeste familiemedlemmet?;)