fredag, mars 18, 2011

I'm so excited!

Nå er jeg spent! Har vasket litt i leiligheten og hørt på sanger som Carola - Fångad av en stormvind og blitt litt gira ;) Så da fikk jeg så utrolig lyst å prøve å gå på trening! Så nå har min vakre, snille og fantastiske mann sagt at han kan bli med meg på spinning kl 17.30!! (siden jeg ikke tør å gå alene etter sist spinningopplevelse;) ). Så nå er jeg spent på å prøve å ta meg litt ut! Er jo ikke lett å bli klok på kardiologene, har nesten fått treningsforbud av han som er her nede, mens han som skrev meg ut i Bergen sa jeg kunne trene... Så nå vil jeg prøve det et par ganger å se hvordan det går. Går det ikke så er det jo bare å stoppe igjen frem til jeg får ny time hos kardiolog... Holder på å finne ut hvor lenge jeg må vente på den og har planer om å ta kontakt igjen på mandag... Ting tar tid, men det er jeg jo blitt vandt til :)

Ha en fantastisk fredag!!:)

1 kommentar:

monica sa...

E jo frustrerende når de gir så stikk motsatte beskjeder, men det e jo godt at du har en sånn snill mann som vil ver med deg og passe på:-) håpe timen gikk greit? Ha ei flott helg snuppa!!