onsdag, mars 30, 2011

Weee, det nærmer seg!

Da har jeg brukt ettermiddagen på å vaske over huset. Har ikke vasket alt enda, men grov-vasket slik at det skal være lettere å gå befaring. Har funnet en del som vi må pirke på, og noen vil nok mene at vi burde har fått listet alt på ny for det er mye feil og merker på listene, men jeg tror jeg er for keen på å flytte inn ;) Vi får se. Vi må også tenke om vi skal ha inn en uanvhengig som vi kan gå befaring med slik at han kan se alt vi ikke ser. De sier det er verdt investeringen.
Guri hvor gøy det var å vaske når det var mitt eget hus, lurer på hvor lenge den gleden varer ;)

Snakket med Øster Hus idag som sier at vi muligens kan ha overtakelse 15 april, det er ikke lenge til!!! Det kom litt an på hvor mye feil han selv fant på egenbefaringen, samt hvor mye vi påpeker. Men vi satser alt vi har på 15 april, og krysser fingrer og tær!!! :)

Ellers så må jeg jo ønske Monica velkommen hjem idag! Det skal bli helt fantastisk å ha deg her i nærheten!! :)

1 kommentar:

Monica sa...

Eg glede meg masse til å få kommet meg opp å sett boligen nå. Blir en av de nærmeste dagene,helst i morgen;-) Krysser alle fingre og tær for at overtakelsen blir 15. Tenk at me etter 8 år skal bo så nært kverandre igjen:-D