søndag, april 10, 2011

Has officialy started packing!

Da har jeg startet å pakke ned i leiligheten, har i hvert fall pakket noen esker ikveld :) Begynte med litt kjøkkenting da jeg regner med neste uke kommer til å gå med til pakking og vasking og at det ikke blir fokus på så mye matlaging. Skal fortsette å pakke imorgen.

På fredag måtte jeg igjen ta turen ut til Rygg belysning på Randaberg og det er vel sjette gangen jeg har vært der. Trodde det skulle være den siste, men så viser det seg at den ene kuppelen til den ene lampen er kuttet skjevt og at jeg derfor må ut for å reklamere på denne. Lørdag fikk vi god hjelp av Erik til å henge opp fler lamper så nå har vi fått på plass de fleste. Vi fikk også god hjelp av far og Bernt til å fikse litt på terrenget slik at det ikke er mer en 0,5m fallhøyde noen plass rundt huset i tilfelle kommunen vil komme på befaring før vi får brukstillatelse.

I morgen skal Knut og Erik gå på befaring sammen med byggleder og da håper vi å få påpekt de siste tingene og at alt blir fikset innen fredag.
Vi har bestil noen møbler på Living og i følge nettsiden deres kommer sofaene våre til Forus på fredag og alt det andre er på lager, så dersom vi er ekstremt heldige kan vi få møbelleveranse på fredag etter vi har hatt overtakelse. Jeg skal ringe dem å høre etter Knut har vært på befaring imorgen og fått siste bekreftelse på at vi faktisk flytter inn på fredag.

At vi mest sannsynlig holder nøklene til vårt eget hus i hånda på fredag er en helt fantastisk tanke og jeg gleder meg noe helt vannvittig!!!! :)))

Nå bærer det snart av gårde på helgens siste nattevakt, har sovet dårlig denne helgen, men får ta meg noen kopper kaffe så går det nok fint :)

Ha en flott kommende uke!

Ingen kommentarer: