torsdag, april 07, 2011

Lat fridag

I dag har jeg en ordentlig lat fridag. Det er nemlig fritorsdag før arbeidshelg, og denne helgen en er det duket for tre netter på SUS. Blir forhåpentligvis bra det, håper det blir stille og rolig. I går var arbeidsdagen alt annet enn stille og rolig, den var meget hektisk. Men jeg kunne gå å drømme om dagen idag så da gikk det bra :) Derfor nyter jeg denne late fridagen selv om jeg sikkert har hundre ting jeg kunne gjort i forhold til hus og flytting.

Jeg har i hvert fall vært hos frisøren, noe som var på høy tid da håret mitt var blitt ganske langt og var begynt å gi meg et langt drag i ansiktet. Nå er det mer klippet opp og skal gi meg en "mykere ramme" som det heter ;) Klippet vel ca 10 cm og det er fortsatt langt, men jeg er ikke klar til å gå til mellomlangt enda i hver fall.

I dag har jeg også snakket med Lyse og bestilt Altiboks bredbånd, TV og alarm. Litt kjipt at de har 3-5 ukers leveringstid så håper det kommer på plass så fort de har tid... Uansett så har vi jo begge bredbånd på jobb hvor vi kan sjekke det mest viktige.

Har vasket en del i huset allerede og vet at vi må vaske enda mer før vi flytter inn, samt at vi må vaske ut leilgheten, så dersom noen har lyst til å svinge vaskefilla i godt selskap en dager det bare å gi beskjed ;) Vi skal også bestille leiebil til neste helg for å kjøre flyttelass samt handle inn litt mer møbler og "stasj", noe som blandt annet vil føre til mange timer skruing av Pax-garderobe. Og innimellom alt det må vi tenke hvor sinnsykt heldige vi er som har mulighet til å få dette flotte huset :)))

2 kommentarer:

Astrid med hageflekken sa...

Jippi! Flyttebil. Eg elske flytting! Masse lykke te!

Skruing av pax-kommode e ikkje lika kjekt, men lykke te med det og ;)

Syns forresten det e bra du laxan på fridagen din :)

monica sa...

Eg e klar eg til å svinge vaskefilla:-) tenk at det bare e ei uka til dåkk skal flytte inn....det e jo heilt sprøtt at dåkk endelig e der;-)