søndag, oktober 11, 2009

Når er saie Sandnes, saie dåkke Ulf!

Idag har jeg vært å sett på Sandnes Ulf kamp etter jeg hadde vært på dagvakt. Må si det var en fantastisk kamp, da jeg kom til andre omgang ledet Sandnes 3-0 over Nest- Sotra, og under andre omgang klarte Sandnes og sette hele 8 mål til, det ble jo bare morsomt til slutt. Men med 6 poengs ledelse og to kamper igjen skal det litt til at Vard Haugesund tar innpå, så opprykket er så og si i boks! Ganske morro. Knut var så glad at han klarte så vidt stå stille:)

Ellers har uken gått til litt trening, ble bare 2 ganger denne uken også:( Satser på to ganger neste uke + maraton i 3 timer i sal 2 på lørdag, har lokket med meg Monica så nå har jeg ingen unskyldning;) 

En tur til mor og far har vi fått tid til, og vi har spist middag med familien Hæhre på Alle tiders for å feire Lars. Veldig god mat, og en utrolig god bringebær creme brulee til dessert;) Vi har også feiret Gram sin bursdag med middag i kollektivet og vært en liten tur innom Julie sin bursdagsfest. Innså nå at jeg har gjort ganske mye denne uken, i tillegg til å jobbe 6/7 dager:)

1 kommentar:

MOnica sa...

Eg e kjempeklar for å komma hjem nå å ishe minst for maraton å kafè imårå:-)(tror nok eg innbille meg eg åg at dette her bare blir morro,ishe tyngre enn enn vanlig time,men me får se;-)) Ses snart vennen! Klem klem