lørdag, oktober 17, 2009

Stolt over dagens innsats;)

Idag har jeg vært på maraton i sal 2 på elixia, noe som innebar 3 timer med alt ifra total step til just dance. Var morro det:) Hadde lokket med meg Monica som er hjemme for helgen. Etterpå spiste vi lusj på Alle tiders og tuslet litt på Vågen:)

Er deilig med en dag fri, har jobbet de 9 siste dagene og skal jobbe inn en vakt imorgen, så nyter denne vakre høstdagen til fulle! Hva som skjer ikveld er usikkert men det blir nok film eller kino tenker jeg. 

Husfronten: Snakket med både saksbehandler og bygningssjefen i Sandnes kommune denne uken og det er like lite oppløftende hvor jeg snur meg. Regner nå ikke med å høre noe før etter jul, og ifølge saksbehandler har vi rett på svar innen midten av mars, men bygningssjefen sa at behandlingstiden var nede i 6-7 mnd nå, men vi tenker 9 mnd så blir vi i hvert fall ikke skuffet!! 

Ingen kommentarer: