mandag, oktober 05, 2009

Trondheimstur

I helgen var Helene og meg selv på besøk hos Anita i Trondheim. Det var en trivelig helg i en veldig koselig by:) Veldig kjekt å se hvor Anita og David tilbringer hverdagen sin, og de har gjort en kjempe jobb i oppussing av leiligheten, var et koselig hjem:) 

Idag har vi bestil billetter til Colorado og drar over den 25 november og reiser hjem 5 desember. Det gleder jeg meg masse til:) Er faktisk akkurat samme datoer som vi var der sist, nesten i alle fall. Gleder meg til å få god julestemning:) Og til å oppleve thanksgiving!

2 kommentarer:

Monica Lea SEPPOLA:-) sa...

Åhh,så gøy at dåkk ska enn tur t Colorado,d blir garantert kjempekoselig å den perfekte måten å lada opp t jul;-)Gøy å ha någe å gleda seg t!!!!Nå e d bare litt øve ei uka t me ses åg,d blir koselig:-)Hb du får ei fine uka! Stoooore klem

Randee sa...

Hei snuppa:) Og gralla med navneskiftet, så stas!!! Bler gøy og få deg hjem ei helg, og me ska rocka elixia sal 2 (eg late som det ikkje komme t å bli hardt og prøve å lura meg sjøl;) )Ha ei fin uka du og Fru Seppola:D