søndag, februar 21, 2010

Forlova, trulova, engaged to be married; that's me!!!:)

Knut og jeg har forlovet oss og det skjedde på 10 årsdagen vår på fredag:) Jeg er overlykkelig og synes det er utrolig festlig å kalle knut for forloveden min!! 

Vi har ikke satt noen dato enda, men har tatt sikte på alt i fra juli til november egentlig. Har sendt ut forespørsel til to selskapslokaler så blir spennende å høre hva de sier. Føler vi må få lokalet og evt kirke på plass før vi kan begynne å planlegge så mye annet.  Jeg har et ønske om å ha det på Sandnes Brygge men tror ikke de leier ut til sånne tilstelninger egentlig. Dersom noen har noen gode forslag er det bare å komme med dem:)

Randi Hæhre... synes det klinger fint jeg :) 

Nå har jeg akkurat vært på trening og så har FORLOVEDEN min vært så snill og laget pizza imens som står i ovnen, digg ;)

Imorgen skal jeg rett til Christophersen når jeg våkner og få byttet inn den utrolig vakre ringen jeg fikk. Må få den i min størrelse, jeg kan nesten ikke vente på å begynne å gå med den!!! Tror det er den som er på bildet her, den ligner i hvert fall veldig:)

4 kommentarer:

MOnica sa...

Så utrolig fine ring!!!!!!Gratulera nok enn gang.Eg e så glad så glad å glede meg kjempemye:-)

Katrine sa...

Ringen var kjempe flott!! Det var på tide den treige broren min spurte deg! :o) Vi gleder oss!

Aìna sa...

Gratulerer så masse Randi!! Count down til cafè i kveld ;)

Beate sa...

Gratulerer så masse Randi og Knut !
Dokke går ei spenande tid i møte, tenk å planlegga både bryllup og hus. Kos dokke med planane:-)
Beate