tirsdag, februar 23, 2010

My precious;)

Da var ringen kommet på fingen i rett størrelse! De ringte fra gullsmeden i ettermiddag og sa jeg kunne komme og hente den, og når jeg da kom sa de; det var kjapt, jeg ringte jo nettop! Hihi, litt kjekt å endelig få den på plass ja!!:)

Eller så går jo tankene mine mye i planlegging, litt sånn i turbofart, jeg klarer ikke tenke ferdig på en ting før jeg er over på neste:) Morro!

Vi har nå satt av en dato i kirken og har reservert et lokale (hun som har med brylluper å gjøre er på ferie så vi har ikke fått prisene enda), og jeg holder på å forhørre meg om et lokale til. Går ut ifra at vi har nokså nøyaktige planer i neste uke:)) Men ingenting er sikkert enda så vil ikke legge det ut her.

Skal vise Knut det lokale vi har reservert idag så får vi se om han liker det, håper jo det:)

Ellers er jeg litt trøtt idag, hadde en hektisk nattevakt inatt. Ha en flott tirsdag jenter og gutter!

Ingen kommentarer: