torsdag, juni 10, 2010

Fantastisk helg

Helgen i Oslo var fantastisk!!:) Gjensyn med gode venner, fint vær, utekonsert med Vamp, grilling i parken og ikke minst sol fra knallblå himmel, helt idyllisk!!:)

Gnagsåret mitt sprakk opp igjen i Oslo, og jeg ble rød og hoven igjen, så jeg tok en tur innom legevakten og fikk noe antibiotika, så nå er det på bedringens vei for siste gang håper jeg!! Er snart vekke nå:)

Denne uken har gått til grilling med kollegaer og jobbing, og nå er det snart helg igjen. Tiden flyr!

Når det gjelder huset er forskalingen revet av veggene på grunnmuren.

Legger inn noen bilder fra helgen:


Grunnmuren vår!


Synnøve og Karin i solen:)


Best friends!


Skjønne Elisabeth :)

2 kommentarer:

Lars sa...

Oooh, glede meg te å se huset når eg komme hjem!

monica sa...

Va heilt knall å ha deg på besøk,kjempekoselig! Å me va jo maks heldige med været. Veldig fint bilde av oss;-D Godt å hørra at gnagsåret ditt nærme seg over nå,det va jammen på tide!! Så gøy at grunnmuren e på plass nå,ishe lenge t det står et hus der nå;-) Ha ei flotte helg! KLemklem