søndag, juni 13, 2010

Pangstart

I morgen blir det pangstart på uken, jeg skal nemlig jobbe min egen dagvakt, og så trengte Marita på jobben litt hjelp så jeg skal gå kveldsvakten hennes også. Men det går fint, så tar hun en kveld for meg i juli/august. Så er det kontordag på tirsdag og kanskje kontordag på onsdag, men jeg lurer på å avspasere den. Etter det er det bare et møte på torsdag og så er det SOMMERFERIE :) Da klarer jeg jo fint en pangstart ;)

Helgen har vært avslappende og rolig. Det har vært middag hos Rigmor og Erik, trening, bursdagsselskap for min mor, besøk i Helenes nye leilighet og kake oppe hos Katrine og Tor Egil.

Jeg må jo si at jeg ikke er overlykkelig for at det er VM da min bedre halvdel er nokså opptatt av det, men det får gå seg til :)

Ha en flott uke !!

1 kommentar:

Rigmor sa...

Jeg er så heldig at vi har fått hengt opp TV på soverommet. Så nå kan Erik følge fotballen der :)) Ha en flott og deilig ferie..