søndag, mars 13, 2011

Kanskje en gang...

Jeg har ikke så mange hobbyer. Og det er ikke så mye jeg føler at jeg har veldig lyst til å lære, eller jo, stryk det, det er jo mange ting jeg kunne tenke meg å være god på. Ballspill for eksempel, da kan man spille volleyball om sommeren og innebandy om vinteren. Men, til og med Knut sier at jeg er flink til mye, men at ballspill ikke er en av de tingene. Jeg kunne tenkt meg å være flinkere til å lage fine hårfrisyrer, ikke bare slenge det fort opp i en hestehale, noe som er lett når man har min jobb. Men en ting jeg faktisk hadde hatt lyst til å gå inn for å lære er å en dag kunne spille piano. Det krever jo selvsagt at man har et piano å øve på, men det kan man jo alltids få tak i. Og så bør man nok ha noen timer hos en lærer, men det går an å leie. Tenk å kunne sitte ved et piano å la fingrene løpe avgårde og lage nydelig musikk!:)

Slik som her: http://www.youtube.com/watch?v=F-4wUfZD6oc

Eller, dersom en er i humør, og det ikke er altfor mange rundt kan en spille piano og synge samtidig, slik som her: http://www.youtube.com/watch?v=1LDuP10jzRw

Piano er i hvert fall et utrolig instrument og en dag har jeg lyst å lære meg å spille, noen drømmer må man ha :)

(beklager at dere må kopiere inn youtube-adressene manuelt dersom dere vil se klippene, men jeg fikk ikke til å legge det inn som kobling)

2 kommentarer:

Monica sa...

Hehe,jeg kjenner den følelsen! Jeg kunne også tenkt meg å være god i ballspill. Det er jo så gøy å se på,men føles så håpløst når en skal spille selv;-) Heldigvis er det andre ting enn ballspill man kan finne på! Syns piano er et bra valg! Gleder meg til å høre deg spille i fremtiden:-) Det er jo også et flott instrument å ha stående i stua, er jo et møbel i seg selv( dere som har hus og har god plass til møbler;-))
Nå har jeg spist opp hele gelèpakken alene,så tror jeg må få meg noe skikkelig mat snart;-) Ses honey

Lars sa...

Gå for piano! Du kan kjøba deg elektrisk piano som isje e så jysla dyrt. Dokk får jo god plass å ha det i det nya huset :)

Dessuten så kan eg komma å øva når eg e i Sandnes!