onsdag, mars 23, 2011

Onsdag

Idag har jeg sovet lenge. Skal på nattevakt ikveld så da kan jeg gjøre det med god samvittighet.
Treningen på fredag gikk greit nok den, kjenner at jeg ikke tør å gi alt, legger meg godt bakpå. Pulsklokka hopper opp og ned og klarer ikke helt henge med i svingene, men i følge klokka var makspulsen den timen 235. Har purra på at kard. pol. skal bestille MR så håper det er gjort eller at det blir gjort snart.

I dag kommer det kanskje et nytt tilskudd til familien i andre etasje, ryktene sier at det har vært rier siden inatt. Blir spennende å følge med på og hilse på den nye verdensborgeren. Kanskje skal vi plukke opp de to nevøene våre i barnehagen og lage pizza til dem, det hadde vært koselig :) Vi venter på nærmere beskjed hvordan forløpet ligger an:)

Kanskje jeg skal komme meg til Kvadrat og handle noen bursdagsgaver?
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: