mandag, juli 20, 2009

Back to work

Så var de 4 ukene med ferie over, har hatt min første vakt igjen idag og det gikk finfint det:) 

Syns at selv om vi bare har gått på fjelltur i 3 dager og ikke hatt noen lang reise så har det skjedd mye morro i ferien; Vi har hatt June og Jonas på besøk, vært i bryllup til Magnus og Lene, hatt Marianne og Kenneth på besøk, vært på Tjetlandfestival, spist mange koselige frokoster (noen ville nok kalt det brunch pga av klokka men..) på Ingvars og fått gjort mye med familien, så føler vi har hatt nok å gjøre. 

Tjetlandfestivalen gikk av stabelen i helga i øsende, pøsende regn, men alle hadde kledd seg godt og pressenningen dekket de fleste så folk koste seg for det om! Men jeg er glad jeg kjørte og våknet opp i min egen seng;)

Vi snakkes frem og tilbake om at vi må komme oss på ferie til høsten, snakker om å dra på langhelg til Berling med Anita og David eller å dra til USA (og bare glemme for en liten stund at vi sparer til hus;) ). Så vi får se hva som skjer, jeg har sagt at vi må bestemme oss når jeg vet hvilken turnus jeg skal gå i hele høsten slik at jeg vet når det lønner seg å dra på ferie:) Men hadde vært moro med en liten tur vekk!

4 kommentarer:

Monica sa...

Eg syns d hørres ut som dåkk har fått masse ut av ferien dåkkas eg! Gøy me litt besøk då:-) Eg syns dåkk ska spandera på dåkk enn tur t høsten eg,enten det blir langhelg eller USA-tur på dåkk.Utrolig herlig å komma seg litt vekk åg:-) Nå e d ishe mange dagene t me ses!!

Randee sa...

Heisann:) E det fredag du komme hjem på eller? bler kjekt å få deg hjem, bler stas, og endå mer stas når det e i en sånn festlig anledning:)

Monica sa...

Eg komme ishe før søndag,i 7-tiå på kvelden....Vett ishe heilt koffor eg ishe bare drog fredagen,hehe...tenkte ishe så langt;)Men kati jobbe du mandag å tirsdag?

Randee sa...

Hei igjen:) Eg har heilt fri mandag og tirsdag, jobbe bare natt t mandag;)