onsdag, juli 15, 2009

Besøk fra Bergen

Jeg har egentlig glemt hvilken dag jeg skrev sist men jeg begynner bare en plass;)

I helgen kom Marianne og Kenneth på besøk ifra Bergen, utrolig koselig:) Fredag spiste vi middag her, lørdag var vi i Stavanger og slappet av på Hansen hjørnet og hadde fest her på kvelden. Søndag gikk med til restitusjon:) Veldig kjekt å se dem igjen!!

Mandag var jeg på trening med Siri og kom hjem til en gjeng her som laget pizza, herlig:) 

Ellers har det ikke skjedd så veldig mye, jeg har lagt meg til en meget bedagelig døgnrytme som går ut på at jeg sover fra 01-11 ca, digg!!! Igår kveld satt Knut, Ståle og meg her og kjedet oss litt så vi dro på biltur og endte opp med å ta tullebilder på stranden, ganske morsomt:) De bildene ligger på facebook for dem som vil se.

Ingen kommentarer: