søndag, november 08, 2009

Avslappende helg:)

Dette har vært en avslappende helg fra begynnelse til slutt, og det beste er at jeg har fri imorgen også:) 

Vi har vært ute og spist, byttet til vinterdekk på bilen min og ellers har jeg bare slappet av og ladet opp batteriene. Deilig med en slik helg!! 

Neste helg snakker Knut, Lars og meg om en roadtrip til Oslo slik at vi får besøkt bestemor i Hønefoss. Ingenting er planlagt enda så vi får se hvordan det blir:)

Imorgen er planen å trene, gå på kafè med Stine og prøve meg på å lage hjemmelagede knekkebrød. Burde også shine opp leiligheten litt. Ha en fin uke alle mann:)

2 kommentarer:

Monica sa...

Så deilig med ei sånn helg innimellom,trenge d åg! Roadtrip t oslo hørres jo veldig lurt ut;-)Då hb eg at eg kanskje får et glimt av deg eg åg då:-D Ellers så kan eg anbefala hjemmelaga knekkebrød,de e veldig goe! Kos deg med fridag vennen

Randee sa...

Klart eg må få treffa deg viss me komme t Oslo!! Du e en av de obligatoriske;)