onsdag, november 18, 2009

Fridag

I dag har jeg fri, skal bare inn på et personalmøte. Skal også bake skillingsboller til dette møtet så får vel snart sette i gang med det. Ellers så satser jeg på å komme meg på trening ikveld:)

Jeg må også øve på en presentasjon jeg skal ha for styret på sykehuset imorgen, må si jeg har veldig prestasjonsangst for akkurat det. Skal snakke om hvordan sykehuset kan nyttigjøre seg av divisjonsverneombudene. Jeg kommer til å skjelve i alle fibre jeg har mens jeg står der oppe, håper bare stemmen min kommer til å høres noelunde normal ut. Har liksom ikke lyst å dumme meg ut for selve styret!

Ellers har det vært stilt og rolig i det siste. Dagene går nå. Må begynne å vaske klær å tenke hva vi skal ha med til USA på tirsdag. Det skal bli deilig å komme seg på ferie:) Skulle bare ønske vi skulle vært vekke lenger!

3 kommentarer:

monica sa...

åhh,skillingsboller hørtes ishe dumt ut,d tror eg at eg åg må laga en nye porsjon av snart.De forrige forsvant så fort;-)Masse lykke t me presentasjonen imårå,d går heilt sikkert strålanes.Du e så stødige at d tror eg ishe blir någe problem! Men skjønne at det e litt spennane å at du e litt nervøs. Bare ei uka t USA allså....dåkk e så heldige.E sikker på at dåkk komme t å få enn god dose julestemning der borte;-)Kjempekoselig! Ha enn flotte fridag vennen!

Randee sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Randee sa...

Det e alltid så kjekt at du kommentere Monica! Eg blir lika glad kver gang:) Bler morro å komma USA og få julastemning ja, kan nesten ikkje unngå det der borte:)
Hb du har det fint og ha en flotte dag du og!