torsdag, november 12, 2009

Prøve noe nytt

Det sies at man har godt av å prøve noe nytt en gang i blandt så idag kastet jeg meg utpå og prøvde Just Dance timen på Elixia. Har hatt lyst til å prøve en stund men ikke turt. For en jente som er ihuga Body attack-fan (som Elixia desverre ikke fører lenger) hvor det er enkle og harde øvelser som gjelder, skulle jeg nå prøve å bytte på å ha strake ben og svikte i knær, riste på hofter og lære en liten koreografi. Må si at jeg følte meg ukoordinert og uelegant til tider da ikke alt er like lett å få til med en gang, men det var jammen meg gøy også:) Så skal ikke se bort ifra at jeg dukker opp på den timen igjen, med håp om å føle meg litt mer elegant og "kul" etter hvert som trinnene sitter;)

Nå bærer det avgårde på nattevakt. Håper det er stille og rolig og at timene fyker fort! 

2 kommentarer:

monica sa...

Hehe,d hørtes akkurat ut som sånn eg følte meg den gangen eg prøvde den timen;-)Men d komme seg nok itte kvert! Du får lera meg då,for eg har jo slutta på elixia,så lite tima på meg nå.....Ha ei gode vakt,hb timane går fort for deg:-)

Unknown sa...

Så flink du som prøver nye ting. Slikt er jeg ikke flink til for tiden. Det er bare å fortsette. Man kommer inn i slikt etter hvert.
God helg