søndag, juli 11, 2010

Siste del av ferien

Da går jeg inn i siste del av ferien, skal nemlig begynne på jobb igjen neste lørdag. Før den tid blir det mer jobbing på tomta og mer stelling i fjøset.

Sitter hjemme og slapper av etter ettermiddagsstellet i fjøset og lurer på om jeg skal gå bort på stadion og se VM-finalen i fotball, er noen som skal samles i de nye VIP-lokalene til Sandnes Ulf. Men så er jeg jo ikke kjempe fotballfan, så det frister ikke så mye ;) Det som er litt kjipt er at Altiboksen vår fra Lyse ikke vil skru seg på slik at jeg kan ikke se på TV, hm, hvordan skal jeg få den til? Har ristet i alle ledningene og dyttet i alle koblinger men den vil ikke på.

Idag var planen å sole meg litt når jeg stod opp men kraftig ving og skyer satte en stopper for det. Må snart begynne å ta litt solarium tror jeg. Har i hvert fall planer om å ta litt solarium før 16 oktober.

Ha en flott uke enten du har ferie eller jobb :)

Ingen kommentarer: