onsdag, juli 14, 2010

Strålende dag

I dag har vært en strålende dag og jeg har endelig fått noen timer i solen. Det har vært en avslappende dag. I kveld har jeg vært en tur på spinning og sitter nå og spiser jordbær, surfer på pc'en og ser på TV.

Når det gjelder tomta har Bernt og onkel jobbet masse der denne uka, slik at nå er alle ledningene nede til takvannet, vannet er koblet til og vi har satt ned en kumme i gårdsrommet som også skal ta vekk regnvann. Så nå skal vi (les snille, snille Bernt) bare fylle inntil og planere så er det nesten klart for tømmerlaget :) Eller det vil si kjellertrappen skal støpes og siste del av baderomsgulvet i kjelleren men det er bare å ringe grunnmurentrepenør så fikser han det. Er kjekt å se når ting går fremover!! Kan nesten ikke vente til huset er reist og vi får se det for første gang :))

3 kommentarer:

monica sa...

Åhh,så spennende!! For en forndring det komme til å være på huset til neste gang eg komme hjem,glede meg skikkelig til å se:-) Nærme seg vel slutten av ferien din åg nå, va godt at du fikk nyte sola skikkelig i går hvertfall!!

Randee sa...

Trofaste Monica, du e så snill som alltid legge igjen kommentar:) Begynne på jobb på lørdag. Ska fysst hjelpa t på gården idag og i mårå for mor og far har reist t Skotland. Ha en strålande dag:)

Monica sa...

Det e ishe for å ver snill eg jørr det! Eg syns bare at det e så gøy at du skrive ka som skjer i kverdagen din sånn at eg holde meg oppdaterte. E jo ishe sånn at me ringes kver uka;-) så då får me enn liten "prat" her inne åg! Hb helgå på jobb har våre bra! Prates snart:-)