fredag, juli 16, 2010

VIND

De siste to dagene har det jammen meg blåst godt her på vestlandet, nesten høst i kastene men heldigvis er ikke vinden så kald enda! Det er jo enda håp for at sommeren skal beære oss med sitt nærvær noen dager til:) Det som er positivt med høst, siden vi var inne på den, er at det må være den kjekkeste sesongen å handle klær til. Jeg føler ihvert fall at det ofte er mye jeg liker når høstsesongen kommer! Men satser på at jeg får bruke flipflopper og sommerkjoler noen ganger til før vi kommer så langt:)

De tos siste dagene har jeg jobbet litt på gården, og imorgen er det tilbake til "pysjamas i hvitt" da jeg begynner på jobb igjen. Blir vel kjekt det også :)

I dag har vi hatt koselig kveld i gode venners lag, og nå skal jeg snart legge meg slik at jeg er frisk og opplagt imorgen. I morgen blir det også en knall kveld da mange av jentene mine er hjemme og vi skal møtes over et glass vin og drøs, gleder meg:)

1 kommentar:

Astrid med hageflekken sa...

nå har det gått uvanlig long tid siden forrige post, Randi! ;)
vente i spenning.