søndag, juli 25, 2010

Smak av sommer

De siste dagene har gått med til stor innsats på tomten, eller på gården slik at kjære bror kunne jobbe i tomten for oss. Nå er det så og si planert ferdig rundt huset, vi må bare utvide litt på den ene siden og legge singel over pukken i gårdsrommet. SÅ er det klart for tømmerlaget ifra vår side :) Skal få lagt ut noen bilder snart.

I dag har det vært blå himmel og sol her i Sandnes. Jeg prøvde å få Knut med på Prekestolen, men han ville ikke det. Så da ente vi opp med å ta en tur til Ølbergstranda, det var ganske rart; dersom du gikk langs stranda var det masse vind og altfor kaldt til å legge seg ned (synes jeg) men så fant vi en bitteliten dyne som vi kunne ligge bak og der var det knallvamt for vinden fra havet kom over den :) Det ble ikke så langt opphold på stranden da vi ikke hadde med håndkle og solkrem men vi fikk en smak av sommer. Så har vi slappet av og grillet hos Anders ikveld, påfulgt av film.

Imorgen er det visst mandag igjen noe som for min del betyr jobb, skulle ønske helga varte litt lenger ;)

2 kommentarer:

Monica sa...

Akkurat denne helgen syns eg det va greit at det gikk litt fort,for det betyr at det nærme seg ferie;-) Så gøy at dåkk fikk litt smak av sommer der hjemma,veldig kjekt å hørra! Me får satsa på en veldig fin august:-)Syns du ska legga ut någen nye bilder fra tomtå,e veldig spent på å se!! Ha ei flott uka:-D

Astrid med hageflekken sa...

eg vil og sjå bilder av tomtå. fekk jo ikkje sett an nå i sommar! :/

jippi, nå følge eg deg offisielt! (sånn konne ein ikkje jørr i "mi tid").