onsdag, august 04, 2010

Drømme seg vekk

I dag er jeg i lit bryllupsmodus, selv om det er over to måneder til den store dagen ;) Har vært inne og bestilt øredobber og armbånd som jeg regner med å få i posten om 5-7 dager, blir spennende ;) Når jeg hadde betalt fant jeg selvfølgelig et par med øredobber jeg synes var finere, men jeg får se de i virkeligheten de jeg har bestilt først og så kan jeg jo bestille et par til dersom jeg finner ut jeg vil det.

Ellers så trenger vi solist til bryllupet, så dersom noen kjenner noen som tar oppdrag så tar vi gjerne imot tips. Vi trenger egentlig to forskjellige solister da vi har to ganske forskjellige sanger vi vil ha i kirken. Så optimalt trenger vi både en mann og en dame, og de må kunne spille piano og/eller gitar.. noen tips? Har søkt litt på nettet men det er vanskelig å finne noen.

Ellers så synes jeg det er vanskelig å velge salmer til kirken. Vi er jo ikke de som vandrer mest i kirken så jeg er ikke så kjent innenfor salmeverden. Lurer på om det er lettest å velge to som de fleste kan, så synger i hvert fall folk med ;)

Det blir morro fremover nå for nå skal vi hive oss mer inn i planleggingen enn vi har gjort til nå for nå skal vi rundt til hotellet, blomsterdekoratør og fotograf for å legge mer detaljerte planer for dagen:)

Legger ved bilder av armbåndet og øredobbene, de ser fine ut på bildene i hvert fall:)

2 kommentarer:

Anita sa...

Hei Randi :)
Ja, nå kan jeg tenke meg at dere har begynt å glede dere skikkelig, dagen nærmer seg jo med stormskritt. Kjekt med planlegging da, så får dere det akkurat lik dere vil ha det.
Armbåndet og øredobbene ser kjempefine ut!
Anita

Daniela sa...

Hei hei :)
Ja, det er vel noen detaljer som skal på plass før oktober! Syns også det var vanskelig med salmene..å velge noen som de fleste kan er ikke så dumt! Velg noen dere selv liker, så blir det bra :)
Kunne anbefalt solistene vi hadde i vårt bryllup, men Marie (som sang) har nok nettopp født da, så hun kan nok neppe stille...Skal gi beskjed hvis jeg kommer på noen andre som kan hjelpe til med solistinnslag. Har dere tenkt på noen spesielle sanger?
Gleder oss til bryllup! :)
Hilsen Daniela