mandag, august 02, 2010

Kanskje kommer kongen...

Hehe, eller kanskje ikke kongen, men kanskje, kanskje kommer Øster Hus idag og begynner å jobbe med huset vårt. Det hadde vært utrolig kjekt!!! :) Det er noe vi har gledet oss så lenge til at det blir nesten rart viss de faktisk kommer idag! Skal bli spennende å se når jeg våkner. Jeg var i hvert fall oppe og gjorde ferdig siste rest i gårdsrommet sammen med brodern ikveld slik at nå kan tunge biler kjøre helt inn til huset om de vil.

Nattevaktshelgen min begynner å ebbe ut, i skrivende stund er det bare 5,5 timer igjen. Det har vært en veldig finslig nattevaktshelg, så langt i alle fall. Det er litt tungt å gå tre netter med tett nese og "tett hode" (?) men det går jo alltids, kan jo puste med munnen! Og så har jeg bedt om unskyldning på forhånd til de jeg går natt med for at jeg snufser så mye ;)

Vi har funnet ut i løpet av helgen at det blir bryllupsreise på oss!!! Jippi som vi gleder oss!:)) Destinasjon er fortsatt ikke bestemt så hvis noen har noen gode tips for hvor en kan reise på en ukes ferie i november/desember så bare skrik ut! Det jeg har sett på til nå er luksushotell på Tenerife, tur til Sicilia for så å bile litt rundt der, tur til Firenze med dagsutflukter til andre områder som ligger rundt der, og Malta. Noen som kjenner til noen av disse plassene? Firenze har jeg jo vært i selv, men Knut har ikke og det er jo så fint der. Pluss man kan jo ta en tur til Venezia derifra, så det er i hvert fall en romantisk ferie. Det blir bra uansett vet jeg:)

Håper dere alle får en fantastisk uke!

2 kommentarer:

Astrid med hageflekken sa...

Oi oi oi! Bryllupsreise, jippi! Det va nå veldig fortjent da, spør du meg.

Syns Firenze og omegn hørtes fint ut. Eg hadde gått for den turen :P
Og Malta. Trur Malta e nedvurdert. Masse fint å sjå fra antikken der. Også hvis dåkke drar te Firenze så e det jo kort vei te Lucca, Siena og cinque terre :)
Nå fekk eg og lyst å reisa! hehe, men ingen planer om bryllupsreise her.

Håpe byggmesterane komme i dag! og at formen e bedre ;)

Lars sa...

Malta ser bra ut på Wikipedia :)