tirsdag, august 10, 2010

Kanskje...

Vi har nå fått ny dato på at tømmerlaget skal komme på mandag, altså 16 august Så blir det spennende og se om de dukker opp da :) Satser jo på det.

I dag er jeg litt støl, trente styrke igår og hadde ikke gjort det på et par uker. Men det er jo bra å være støl, viser at man kan bruke kroppen slik som man vil :) Har begynt å trene litt med pulsklokke nå for å registrere pulsen og må si jeg blir litt satt ut. Var først på spinning igår og da lå pulsen min på over 200 mesteparten av timen. Opp mot 236 til tider. Det rare er at den høyeste pulsen kommer når jeg har hvilepauser, og når jeg føler meg mest sliten hopper den ned på ca 120-130. Men igår var den som sagt for det meste over 200. Skal få sjekket dette ut i september så får bare følge med til da så får jeg se hva legene sier.

Ingen kommentarer: