tirsdag, september 19, 2006

Kjeder meg!

I dag har jeg vært på jobb i fra 6.30-13.30. Så har jeg ligget og solt meg og sovet ved bassenget. Har ikke så mye å fortelle siden sist. Vi har vært på bryggeri-tur til XXXX-beer (fourex beer). Var jo interresant det, vi fikk omvisning og så et par gratis øl etter på. Dette var på fredag. På lørdag var vi i bursdagsfest til Rob som ble 24 år igår.

Ellers så har jeg slappet mye av. På lørdag var forresten Knut og jeg, sammen med Marianne og Thomas, ute å så på Rumble castle hvor NoRsK arrangerer halloweenfest i slutten av oktober. Det er en gammel mann som har bygget opp et helt hus/slott selv, med masse utskårne figurer, fallport etc. Ser ut som, ja hva ser det ut som, jeg får ta et bilde av det neste gang og vise dere heller! Blir sikkert morsomt å ha fest der:)

Vi har også vært på kino og sett NachoLibre med Jack Black. Den var helt grei!

Nei, har ikke så mye annet å fortelle. Håper alle har det bra!:)

Ingen kommentarer: