tirsdag, september 05, 2006

Siden sist...

Hm, hva har egentlig skjedd siden sist? Ukedagene sist uke gikk med til jobbing og litt sosialt samvær. I helgen feiret vi Benedicte sin bursdag på fredagskvelden. Og på lørdag var det duket for Norsk day out med Lawn bowls og piknikk i parken. Vi var vel en 30 stykker som var samlet og hadde en koselig dag. På kvelden var det duket for årets Riverfire. Klokken 19.00 kom F11 flyet susende over hodene våre med flamme etter seg og fyrverkeriet startet. Vakkert fyrverkeri holdt på i en halvtime før det ble avsluttet med enda en runde av F11 flyet med ildflamme bak seg. Ganske kult å se på når de flyr så lavt og rett over Brisbane river. Må si at jeg synes fyrverkeri er veldig fint å se på:) Vi så forresten på fyrverkeriet fra Marianne og Thomas sin leilighet for de bor i 16 etasje med elven og hadde god utsikt.
Etter fyrverkeriet fortsatte vi og være samlet der og hadde en keselig kveld:)

Søndag var en meget slapp dag og det var deilig! Marianne inviterte oss ned til vafler og film på kvelden, og det kan man jo selvsagt ikke si nei til!;)

På torsdag som kommer så er vi en gjeng på ti stykker som har leid hus i Byron Bay, så det blir bra håper jeg! Håper skyene forsvinner og at vi får blå himmel!! Vi skal være der til søndag. Det kommer ned noen fler som skal bo på backpackere så vi blir en god gjeng:)

Jeg satt å så gjennom bildene til Anita idag når jeg stod opp, de som ligger på siden hennes. Masse bilder fra sommerferien og julen som var. Koselig å se tilbake på sånne minner når vennene er så langt vekke syns jeg:)

Jaja, ha en fin dag folkens:)

Ingen kommentarer: