søndag, august 27, 2006

Helg:)

Så var helgen snart over igjen. Men denne uken var det virkelig deilig å få helg, har jobbet 7 vakter på 5 dager denne uken, så har ikke fått gjort noe annet enn å sove og jobbe.

Jeg startet helgen med litt shopping i Queen street på fredags ettermiddag. Så var det duket for å feire Marianne sin bursdag. Vi var samlet her først, og vi satt og koste oss på balkongen, det var 29 grader i Brisbane på fredag og kvelden var varm og god! Etter vi hadde sittet her tok vi turen til Birdie num num hvor vi hadde vår eget avlukke.

Lørdag var vi en stor gjeng som dro opp til stranda. Etter litt sulling på veien var vi fremme på stranda i 13.00 tiden. Vi var på Dickys beach i Caloundra. Her slappet vi av, solte oss og spilte litt volleyball før vi vendte nesen nedover mot Brisbane igjen. Knut og jeg stakk over til Pål og Warren på kvelden hvor vi grillet oss litt middag. Så flyttet vi oss tilbake hit og så "Derailed", sammen med Pål, Anders og Benedicte.

Idag fikk jeg telefon fra Marianne rett etter jeg hadde våknet og hun lurte på om jeg ville bli med på et stort kjøpesenter ute ved flyplassen, for hun skulle dit med Kerstin, Marie og Sofia. Jeg kunne jo ikke si nei til det! Mange av butikkene der ute var såkalte Factory Outlets slik at det er billigere enn å handle i byen. Vi gikk litt amok kan du si, men det var verdt det!:) For rundt 1000-lappen fikk jeg:
3 bikinier
1 badeshorts til Knut
1 t-skjorte
1 hårbånd
2 armbånd
1 par øredobber
1 smykke
1 kjole

Ikveld blir det kanskje en tur på kino, Knut og Thomas skal og se Snakes on a plane. Nå tror jeg jeg skal en tur på wollies og handle slik at jeg kan lage middag, vi har noe kjøttdeig som må brukes opp, så det blir nok hjemmelaget pizza:) Håper dere har hatt en like fin helg som jeg!?!:)

Sofia, Kjerstin og Rune:)

Warren, og Marianne i bakgrunnen:)

Thomas:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kem er han tøffe Thomas;)

Anonym sa...

Hei babe :) eg e imponert over kor mye du skrive her..klare nesten ikkje holda følge me deg ;) kjempekjekt å holda seg oppdatert..hørres ut som d går bra me dåkker der nere :) klem