torsdag, august 10, 2006

Wuhuu!!

I dag var jeg på intervju med CPE recruitment. Eller det vil si, det var ikke så mye intervju, det var heller mest utfylling av ANSETTELSESpapirer, så jeg er ikke lenger arbeidsledig!!:) Det vil si at jeg er ansatt som en AIN, og at jeg har sagt meg villig til å jobbe alle slags skift alle dager i uken. Så nå venter jeg bare på telefonen som spør om jeg kan ta en vakt en eller annen plass i nærheten:) Jeg kan bli spurt om å jobbe på 2 forskjellige privatsykehus og på forskjellige sykehjemmer rundt i nærområdet. Forhåpentligvis får jeg jobbe ca 5-6 dager i uken:)

Eller så har det ikke skjedd så mye. Vi grillet nede ved bassenget sammen med en gjeng igår, var koselig det. Så spilte vi UNO oppe hos Warren, men etter en times spilling kalte vi det uavgjort og ga opp.

Temperaturen begynner å bli bra her nede, lå og solte meg ved bassenget før jeg reiste på intervju idag, var riktig så deilig:)

Kanskje Knut og jeg skal gå ut å spise middag for å feire idag?

Ha en din dag folkens!!:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRatulerer!

MEn hvorfor kommenterer du ikke kommentaren min fra et av de forrige innleggene dine? Skandale å svikte trofaste lesere Randee

Randee sa...

hei Eivind:) Takker! Sorry, eg skolle svart deg, kan svara deg nå; eg syns Knut alltid har våre en kjekkas eg;)

Anonym sa...

Sjeeefs!! Jekk jo issje ein måne eingang!! Håbe du får någe fast ittekvert åg då !

Hils Knut!