fredag, august 04, 2006

Litt bilder:)

I går var jeg inne på butikken jeg fortalte om, Suite boutique, og hadde en "trial"-time. Jeg fikk ikke jobben, men det går helt fint. Butikken er en butikk som Marianne garantert hadde likt. Skikkelig stilige klær, masse kanonfine kjoler, fine bukser, topper og alt var skikkelig feminint! Hadde jeg hatt litt mer penger tror jeg jeg hadde shoppet litt der ja!!

Etter jeg hadde hatt den "trial"-timen gikk jeg ned på Gardens point campuset hvor jeg spiste lunsj med Knut. Veldig koselig:) Etter dette gikk jeg innom Queensland Nursing Council og plukket opp et søknadsskjema for å bli "a Registered Nurse". Så idag har jeg vært på Royal Brisbane Hospital (det var veldig rart å være der igjen, det skjønner alle dere som var her og hadde praksis med meg på det sykehuset). Grunnen til at jeg gikk dit var fordi at jeg måtte kopiere vitnemål, pass og noen andre papirer som jeg skal legge ved søknaden og for å få Rett kopi her nede må de signeres av en Justice of Peace, Commissioner of Decleration eller en advokat, han må også bevitne at jeg signerer en av kolonnene i søknaden. Jeg visste at en slik person var på sykehuset ergo gikk jeg dit. Jeg var også innom et kontor og hørte om jeg kunne få jobbe som en AIN (Assistant in Nursing) mens jeg venter på registrering, slik at jeg i hvert fall jobber innenfor det som er mitt fagfelt. De virket veldig positive og skulle ringe meg på mandag. Jeg har nok lett etter jobb på litt feil måte frem til nå, men nå håper jeg det ordner seg:)

I går kveld fant Knut og jeg ut at vi ville grille og sitte i boblebadet, så vi fikk med oss Warren, Pål og Rune. Etterpå gikk vi i leiligheten til Warren og spilte UNO, ja UNO faktisk;)

Ikveld skal jeg bli med og se på at Knut spiller fotballkamp, så leier vi vel en film eller no:) Jeg legger til litt bilder av leilighet og grilling:) Ha en fin helg alle sammen!









4 kommentarer:

Anonym sa...

Sjef innlegg! Du skrive jo marr enn knut for tiå! :) Kjekt me bilder åg!

Tippe d e så sinnsykt konge å bo dåkke to i leiligheten der.. sjøl om eg issje ser den store forskjellen fra nårr me va der. Dåkk sko hatt ett bord i stuå der me sofaen....

Uansett, hils knut!

Forresten, har dåkk lyst å kjøba ein sånn "Australsk til norsk" strømkontakt å senda t meg? UMULIGT å få tag i norge!!

Randee sa...

Heisann:)Så kjekt at eg har en fast leser, digge kommentarer!!! Hehe. me har et bord foran sofaen då.. Å så ska me få kjøpt litt bilder og sånn, så bler det bra:) Ska se om eg finne sånn kontakt t deg, ka e d du har me australsk ledning på?

Anonym sa...

Du har litt rett i det, Magnus. Eg skrive litt lide på Daim fårr tiå :(

Anonym sa...

Enig med Magnus, Knut suger i Daimskrivinga...

Og hvorfor er Knut blitt så mye kjekkere enn da jeg var i Australia Randee?

Hilsen fra Oslo.